Güneş🌞💙 ama hep kız ismi olarak duyuyorum bunu aa erkeğe konuluyo muymuş diyolar hemen sanat tarihi bilgimi sunarak buraya da yazmak istiyorum😂 aslında unisex bir isim ama mitolojide hep erkek tasvir edilip tanrılaştırılmıştır güneş. Ay ise kadın gibidir döngüleri vardır bu da gelgitlere neden olur kadın gibi(mesela Nyx: Ay “tanrıçası”) Güneş sabittir erkekler gibi hatta bildiğime göre psikolojide babayı temsil eder güneş🙏🏼 Mısır mitolojisinde Ra: Güneş “tanrısı” Yunan Mitolojisinde de Helios: Güneş “tanrısı”dır.
Bu da böyle bir bilgi olsun çevrenizde duyarsanız bu gibi bir diyaloğa fikir olarak sunabilirsiniz😁
Bu arada kızım olursa hep eşimle Venüs istiyorduk o da Aşkı temsil ettiği için ama oğlumuz oldu uyumlu olması adına Güneş koyduk🥰🙏🏼