zehra0208 Kızlar aranızda kurutma makinesi kullanan var mı? Önerdiğiniz bir marka var mı artıları eksileri nedir?
tubiiik_ zehra0208 ben hoveer ısı pompalı kullanıyorum cok memnunum doğru ayarda kullanırsanız yıpranma cekme olmuyo dolap kuruluğu kullanıyorum genelde güneş kuruluğu cekiyor artıları cok eksiği yok diyebilirim
Bayancorek zehra0208 her eve lazım bulandan Allah razı olsun . Profilo kullanıyorum memnunum doğru programı kullanırsanız çekme vs yapmaz.
alpik3461 zehra0208 Hoover kesinlikle kazanıda büyük gayet kullanışlı bulaşıkla kurutmam bu marka şimdi çamaşır makinesinide bundan alcam hepsiburadada şuan indirim var zaten
alpik3461 zehra0208 evet annem bile kurutma makinesi ni gereksiz bulurken bende gördü heves etti aldı eltim arkdşlarım felan
Bayancorek zehra0208 program güzel seçerseniz çıkmaz , mesela sentetikte attığım zaman nemli çıkabiliyor o yüzden ben karışık programını tercih ediyorum her makine de Farklı program isimleri
deniz1010 zehra0208 ben baya araştırmıştım, en son bosh serie 4te karar kıldım. Çok çok çok memnunum. Ne çekme yaptı, ne ıslak bıraktı, ne kıyafetleri eskitti. Tavsiye ederim, isterseniz araştırın bu modeli 🌸
LaraCroftTombRaider zehra0208 Bi gazla gidip Siemens iq300 aldım iyi ki almışım valla evdeki toz derdim bile azaldı Eksi yönüne gelirsek, 1 saat 45 dk’da anca kurutuyor Dolap kuruluğu +1 modunda kurutunca hepsi kuru çıkıyor Ayrıca satarken bahsetmiyorlar ama senelik bakımları varmış, evden ücretli bi şekilde alıp temizliğini yapmaları gerekiyormuş o da 3-4 bin₺ arasındaymış Eve makineyi kurmaya gelen eleman söylemişti bi moralim bozuldu ona 😒
bmmomss zehra0208 Beko Beko Beko 👍 annemde bosch kaynanamda Vestel benim de eskisi boschdu şuan kullandığım Beko harika bi ürün ya yemin ederim. Vestel asla almayın kaynanama aldık ama iyi çıkmadı asla.👎 Bilmiyorum ben bayağı memnunum bu konuda kim sorsa direk Beko diyorum
zehra0208 bmmomss peki gerçekten yıllık bakıma galan gönderiyor muasınız yukarıda bir arkadaş bahsetmiş de
bseydas Bayancorek benim tüm beyaz eşyam Profilo oldupu için KM içinde Profilo düşünüyorum hangi programları en çok kullanıyorsunuz
Bayancorek bseydas sadece özellikle siyah/koyu renklileri sentetik programında kurutuyorum diğer hepsini karışık programında.