1hafta sonra 9aylık olacağız ve hala katı Birsey yemıyor çignemeyi bilmiyor aslında zorlayınca kusuyor. Kime desem sıkma alışır daha küçük felan diyorlar ama bu durum canımı çok sıkıyor. Zaten göğsümü de tutmamıstı hıc mama yemedı hep anne sütü ile beslendi ama sağarak veriyorum bari yemek konusunda üzmesin diyorum ama yok. Napsam nasıl öğrete bilirim benim durumda olan var mı