1 yaşında kızım var 15 gündür yürümeye başladı. 4 5 metre gidip düşüyor. Ve asla yemek yemiyor emiyo şükür sütüm var ama son 10 gündür hiç bişi yemiyo sadece ekmek içi ve peynir onuda kendisi yemek istiyor. Mama sandalyesinin önüne koyuyorm cok severek elleriyle ekmekleri toplayıp yiyo. Ama sebze yemeğini çorbayı bu şekikde yemesi imkansız. Ne yapmam gerek 🥴🥴 diş den yapıyo desem hiç bi huysuzluk ateşi yok. 8 tane dişi oldu 4 alt 4 üst ama yemiyo ve kilo kaybı oldu. Çok hareketli yerinde durmuyo ama yemiyo. Ne yapmam lazım akıl verin 😔😔