Herkese merhaba 14 gün önce ikinci sezaryen doğumum biraz zorluda olsa gerçekleşti fakat 1 haftadır kesi yerinde şişlikler ve pembelikler var doktor şişlikler hemen geçmiyor ama pembelikler geçer diyip antibiyotik başladı. Her hangi bir ağrı vs yok sadece bazen sızlıyor ilk doğumumda böyle birşey yaşamadım o yüzden tedirginim doğumu gerçekleştiren doktor takipli olduğum doktor değil bu arada. Daha önce böyle birşey yaşayan var mı bu surum normal mi ?