Kızlar merhaba 3 ay 20 günlük bi kızım var bu bikaç gündür emzirirken çok zorlanıyorum kucağıma yatırdığımda sol göğsümü ağlıyor biraz ama yinede tutuyor sağı hiç bi şekilde ne tutuyor ne emiyor sağ tarafıma yatırdığım an kıyameti koparıyor neden acaba ya farklı pozisyonlarda da denedim istemiyor ne yapmam lazım ikisinde de aynı oranda süt geliyor hatta onu emmediği için ağrıyor süt akıyor diğerini emip rahatlatıyor ama solu istemiyor napıcam 😞