Kızlar epeydir taç marka düdüklü kullanıyorum , ama lt olarak epey büyük ve bize fazla geliyor
Elektrikli düdüklü almak istiyorum, Philips kullananlar, sinbo ve vestel kullananlar yorum yazabilir mi? Başka marka da olabilir ama örnek veriyorum sinbo iç hazne çizildiği vakit ücret ile bile iç hazne satısı yokmş onun gibi + ve - değerlendirelim