Snowglobe siz mi besliyorsunuz ? Evde ben besliyorum telefonu açarsam genelde tabağını bitirir, bu yüzden yesin de nasıl yesin diye hiç üstüne düşmedim ama okulda öğretmeni kendi yiyor artık dedi. Evde de böyle yemesi için telefonu kesmem gerek ama telefonsuz yemiyor oyun oynayıp kalkıyor yemeğe kulp buluyor ben bunu sevmem diyor falan filan. Ağlamalarını kaldıracak gücüm yok . Ben hızlıca yedirip kaldırıyorum. Sonuçta yemek yemeyi biliyormuş diyorum kreşte yediği için. Ama nereye kdr böyle ? Lokmalarını saymaktan beklemekten ömrüm gitti gibi hissediyorum.