beyusbetuss 4,5 aylık 7 kg bebek icin kac damla kullanabilirim acaba? Daha önce kullanan memnun kalan ya da şikayeti olan var mi?
Myrtle beyusbetuss kizim 7 aylik. 3 aydir kullaniyorum kilo basina 2 ya da 2 bucuk verebilirsin demisti doktorum. Demiri bu ay 85 cikti. Memnunum devam ediyorum kullanmaya
SerraD-1823 beyusbetuss kilo başına 2 damla şeklinde kullanıyoruz ilk başta ocean kullanmıştım aşırı huzursuzluk yaptığı için bıraktık. 1 yaşına yeni girdi kızım. Doktor 14. Aya kadar devam et dedi. Demiri biraz düşük çıkmıştı. Bazı zamanlar ilacı vermeyi unutuyoruz çünkü. Bazen de sabah emerek uyandığı için tok karnına vermek zorunda kalıyorum haliyle emilimi düşüyor ilacın
ogretmenanne2024 SerraD-1823 bize hemşire kilo başına 1 damla demişti bebeğim 5 kilo ben beş damla ocean veriyorum eczacı da kilo başı bir demişti size çocuk doktorunuz söyledi değil mi
beyusbetuss SerraD-1823 Biz de su an ocean kullaniyoruz ama asiri huysuzlasti kullandigimizdan beri. Günde 3-4 kere kaka yapardi simdi 2 günde 1 defa ancak
SerraD-1823 ogretmenanne2024 evet doktor kilo başına 2 damla şeklinde dedi. Bestirom da aynı şekilde kullanıyorum
SerraD-1823 beyusbetuss bestrona geçince huysuzluk gitti. Gerçi doğduğundan beri huysuz ama ocean kullanırken ekstra huysuzmuş bırakınca anladık