Arkadaşlar merhaba bebeğim 6aylık olana kadar mamayla besleniyordu şuan 10 aylık ek gıdaya başladığımızdan beri dönem dönem kabız oluyor. Bazende kakası aşırı sert çıkıyor. Çok dikkat ediyorum pirinç,makarna,muz vs kabız yapacak hiçbir şey vermiyorum ek gıdada yedikleri sayılı zaten doğru düzgün yemiyor. Son 2 gündür hiç kakasını yapamadı daha önce başına gelen var mı neler yapabilirim ? Doktora götürdüm ancak bir kaç şurup yazıp yolladı o yüzden gelecek tüm önerilere açığım 🙏