Mervebugra07 İçe gömülüymüş hepsi de,Ameliyatla alınması gerekiyormuş onun icin hep erteledim yıllardır. Ama ağrılar geldi çattı yine, o bölgede şişlik hassasiyet var emziriyorum ne yapıcam bilmiyorum çok ağrıyor 😞
minnosum25 Mervebugra07 ameliyatla çektirin ben daha yeni oldum 10 gün oldu bende çok çektim o yirmilikten çok zor biliyorum onun ağrısı rahat vermez hiçte korkmayn acı hiç hissetmyorsnz ameliyatta gayet rahat olyor sonrasndada eğer emziriyorsanız rahatça emzirebilirsnz cnkü ona göre antibiyotik ve ağrı kesici veriyorlar sorn olmyor sıvı şeyler tükertinzsenz