knbb yeni şeyler öğrendiklerinde bir öncekileri askıya alabiliyorlar. Sizinkinde unutma durumu olduğunu düşünmüyorum, hayır demesi de çok tatlı geldi. Kendi kişiliğinin temeli atılıyor, hayır diyerek direnç göstermesi güzel bir gelişme. Ama endişelenmeyin, bugün direnir yarın eski öğrendiklerini de söyler/yapar. Olur öyle şeyler