Eizeee Kalbim22 ben yaşadım bı bitkiden zehirlendim baya kusmustum acile gidince serum falan verdiler geçti
busra1819 Bende bayat balıktan zehirlenmiştim acile gittim serum verdiler bebeğim çok şükür sağlıklı bundan dolayı bir sıkıntı yaşamadım