Smilebaby_ bianca stella çok övülüyor, ben filli boyanın afilli serisini kullandım, öncesinde kapılarımı boyamıştım, 1 yıl kullanıp gözlemledim ve iyi olduğuna kanaat getirince mutfağın dolaplarını boyadım. Vernik olarak da fillinin afilli serisinin verniğini kullandım.
Kapakların dış kaplamasına gelecek olursak, eğer benimki gibiyse çıkmaz canım onlar, elinle hafif bir zımpara atman ardından silmen iyi olur. Ama yüzey kaygan bir yüzey olduğu için duvara dayayarak değil yatay pozisyonda boyamanı tavsiye ederim, biraz kuruyunca duvara dikersin ayak altında kurumasın diye