kubrabedir sıra sıra gidin tüm rutin aynı kalsın ilk etapta sadece meme/sallama yerine beşikte yatmayı koyun. dün bende denedim maalesef başaramadım. bugün gündüz tekrar denedim ki kısa süre içinde denenmemesi gerekiyor ama baya olumlu, düne göre daha sakin bir şekilde ağladı 9 dakika dayanabildim maalesef. şöyle yaptım beraber uzandık anne yanı beşiğine önce oyun oynadık şarkı söyledik sonra açtım ninnisini gözlerini kaşımaya başladı sonra zaten huysuzlanmaya başladı ağladı 😞 kararlı durup omzuma aldım sallanmadan pış pış yaptım sakinleşti yatırdım ağladı bunu 3 kez tekrar ettik 4. de gözünden yaş gelince dayanamadım biraz neşelendirip aldım ayağıma ama ilk kez 2 saat kesintisiz gündüz uykusu yaptı bu da beni çok cesaretlendirdi beşikte beraber yatma işini sürekli yapacağım yavaşça beşikte vakit geçirmeye alıştıracağım. uyku arkadaşı vereceğim bir de onun da çok çok etkisi oluyormuş. ay uzun oldu ama paylaşmak istedim sizde gelişmeleri yazın olur mu? 4 aylıkken veren bir yakınım var o bana cesaret verdi ama tabi çok kararlı başlamış ilk günden yapabilmiş, bizim kız baya drama queen komşular ihbar eder diye de strese girmiyor değilim yani😂