4 ay 1 günlük oğlum. Bugün doktorumuz tadıma başlayın dedi. Günde iki tatlı kaşığı kadar çatalla ezilmiş sebze ile başlayacağız. Yarım çay bardağı yoğurt da olur dedi.
Su içilecek mi onu sormayı unuttum.
Bir de ilk hangi sebzeden başlamalıyım? Buharda mı pişmek zorunda haşlasak olur mu? Ay hiç bir şey bilmiyorum.