prenses_annesiiii Kızlar eşimle aynı iş yerinde çalışıyoruz satış danışmanı olarak tartissak herkes anlıyor soruyor sizce işe yansitmamami lazim
mami68 prenses_annesiiii aileye bile yansıtmayın diyorlar boşanmadıkça yansıtma bence boşansanda kötüleme kötü davranma
[silindi] prenses_annesiiii Yansıtmayı geçtim. Aynı yerde çalışmak bile hata. Bence imkan varsa farklı şubeye geçin biriniz.
Cennetmahallesipembe prenses_annesiiii bizim işyerinde de bi çift var aynı şekilde hep kavga ediyorlar hepimize yansıyor iyi bişey değil kesinlikle
prenses_annesiiii [silindi] kesinlikle katılıyorum canım hiç iyi olmuyor en ufak tartissak herkes biliyor yinemi kavga ettiniz diolar
Deletedmom_215 prenses_annesiiii kesinlikle yansıtmayın. Ben kendi eşimle bir konu hakkında tartışsam bile başkalarının yanında belli etmeyip normal konuşuyoruz maalesef insanlar iyi niyetli değil kimsenin ağzına laf olmak istemem.
mami68 prenses_annesiiii ben kendimede diyorum ama olaylar büyüyünce otalara kadar sıçrıyor istemiyorum ama bilmiyorum bi şekilde oluyor sen yapabiliyorsan çabala herşey ailende dört duvarında kalsın Dost bildiklerin düşman oluveriyor başa kakacak bişeyler illa çıkarıyor malzeme verme
Junioraras61 prenses_annesiiii aynı isyeridne çalışmak tercihim olmazdı eğer çalışıyorsamda tartıştığımi asla belli etmezdim
Asyaveannesi04 prenses_annesiiii Tabikide yansıtmayın, bizde eşimle aynı kurumda ama farklı binalardayız aynı yere gelsek bile hiç belli etmeyiz
SweetMom__ prenses_annesiiii 6 7 ay eşimle aynı yerde çalıştık çok güzeldi ve hala özlüyorum o günleri😊
maygirl prenses_annesiiii profesyonelseniz iş ayrı özel hayat ayti.işinizde profelsyonel degilseniz dediginiz gbi anlasiliyor.
alexab prenses_annesiiii tabiki de. Ben eşimle aynı yerde çalışamam. Çok farklıyız karakter olarak işte.