askzuzusu Kızlar ev 22 23 derece gündüz ve gece uyurken nasıl giydiriyorsunuz dün akşam terlemiş ödüm koptu hasta olcak diye
yenianne01 askzuzusu üstünü örtmediği için Tog 1 giydiriyorum ben içindende askılı çıtçıtlı badi çorapsızda yatırmıyorum dediğim gibi üstünü örtmüyor 18 aylık oğlum
rabiagn askzuzusu benim evimde 23.5° zıbın üstüne tulum yada alt üst takım (alt patikli zaten) giydiriyorum sadece. eldiven şapka çorap giydirmiyorum. Yatarken penye battaniye ile kundak yapıyorum. üstüne peluş battaniye örtüyorum. Bebeğim 40 günlük henüz