Dilekce06 Herkese merhaba. Bebeğim emerken sürekli ısırıp kanattığı için enfeksiyon oluştu. Doktor artık emzirme dedi. Sağım yapınca sütüm gelmiyor. Mama mı inek sütü mü vermeliyim. Nasıl bir yol izlemeliyim.
bebeklerrr Dilekce06 bebeğin ihtiyacına göre ek gıda ve mama yı ayarlayabilirsiniz. 1 yaş sonrası uyku öncesi veriliyor genelde ama ek gıda miktarına göre teklif edersiniz bazen az bazen çok içebilir 120 cc teklif edebilirsiniz ilk olarak ihtiyacına göre artırırsınız