Bebeğim 6 aylık yaklaşık 15 gündür ek gıda surecindeyiz . Bütün ek gıda malzelelerini aşçı anne sayfasindan süt alerjik bebeklere Özel aldım . Sabahları avokado+ meyve rendesi + bebe bisküvisi. Öğlenleri yeni sebze tadım veya çorba veriyorum . Bir de muhallebi yapıyorum meyveli onları da tadım yapmadığım günler veya avakado vermedigim günler yapıyorum . Burun sebzeleri yiyebiliyor zaten . Tarhanayi yoğurtsuz aldım . Muhallebili için tam buğday unu , irmik veya yulaf unu kullanıyorum . Şimdilik bu şekilde . Sormak isteidginiz varsa yardımcı olurum