Gulcandoga doktoruna mesaj attım nebulazatör ile serum fizyolojik verelim düzelmezse muayene edelim dedi günde iki kez verdim, burnubu temizledim. sonra 4 ay aşısı için sağlık ocağına gittik öksürüyosa ben aşıyı yaptırmam takipli doktorunuz muayene etsin dedi doktor sonra gittik nebulazatör içine koymak için torba serumlardan yazdı bide şurup falan verdi ama şurıbu içiremedim. Hava ve burun temizliği yaptım 4 gün falan sürdü galiba