Kızlar 26 haftalık hamileyim 3 yaşımdada kızım var,, dün gece yine mide ağrısı ile acillik oldum ssfrada taş var,, nst de sancı çıktı az sonra alttan bakmak istediler Dr bey akıntı ile suyu ayırt edememiş nasıl oluyorsa apar topar doğum haneye gönderdiler alt üst oldum yavruma bşy olursa diye sonra diğer Drlar geldi baktı amnisure testi yaptı çok şükür negatif çıktı,, ama beni hala gözlem altında tutuyorlar çok korktum ve kızım ilk kez benden ayrı anneme gidecem diyormuş ve bende o kadar özledim ki 😭 Rabbim başka ayrılık vermesin tabi çok şükür bugüne ama kötü hissediyorum,, dua edin kızlar 3 ay geçsin sağsalim evladıma kavuşayım,, Rabbim kimseyi evlattan ayrı koymasın 😔😔🤲🤲🤲