Bir şey sormak istiyorum bebeğimin saçı doğduğundan beri aynı hiç uzamadı yani doktora sordum normal demişti bir sorun olmadığını söyledi ama uzamasını istiyorum hani bunun için ne kullanabilirim serum tarzı bir şey falan var mı uzaması için çok çok kısa yani bir buçuk yaşını geçtim doğduğunda bile bu kadar vardı çok fazla döküldü ve kırıldı