simay32 nasıl belirtileri vardı benim bebeğim de 2.5 aylık el sürekli ağızında omuzumu elim denk gelirse elimi kemirip duruyo ağızı akıyor damağının üst tarafları şiş duruyo aşağı bakan yer değildi dudağının iç kısmında kalan yer çok erken biliyorum ama benimki herşeyi biraz erken yaşıyor karnımda da öyleydi olabilir mi