Huysuzbebisinannesi minnosunannesi06 güle güle harca.kacinci cocugun ne kadar aldin canim?ve sana erken yatmis hemen bir ay sonra iyiymis.sana müracat ettiginde herhangi bir tarih vermislermiydi gidip şu tarihte cekebilirsin felan diye?
minnosunannesi06 Huysuzbebisinannesi teşekkürler canim benim ilk dogum 300 tl aldim.. ben 144 aradim başvurduk tan 15 gun sonra 144 dedi bana 24 unde alabilirsjn diye
Huysuzbebisinannesi Hadram bana da e-devletten takip etme oradan 1 sene sonra da baksan viaz.genellikle görünmüyor dedi
Hadram Huysuzbebisinannesi Hayır e devlet en güncel yer.İlk günden kontrol etmeye başladım.Önce başvuru inceleme aşamasında yazıyordu.Bi kaç gün önce de ödeme aşamasında yazıyordu.Ödenince de muhakkak yazar.Bence siz ordanda arada bakın
Beyzanurlina Huysuzbebisinannesi dogumdan sonra eşim basvurdu dogum belgesiyle beraber 1 ay sonra yatyo para bide eşin alamıyo parayı kendin gidiyosun kimligini veriyosun alıyosun 300 almıstım ben bide şu süt parası diyolar 180 tl calısmıyosan eger eşinin sıgortasından yararlandıgın için eşinin üstüne yatyo o para bi arastır prim falan diyodu bizde geçerli deyilmiş o eşimin görevinden dolayı
Hadram Huysuzbebisinannesi ya bizde bilgilendirme mesajı gelirmi diye sorduk gelmez 1.5 ay sonra gidip alın dediler.Baştan savmak için öyle kestirip atıyolar malesef
Srnygtkarabnr Huysuzbebisinannesi unutmustuk süt parası da yatar 15 güne demişti o parayı alırken bak subata geldik hala almadım cıkınc da onu alıyım 😂😂
Annesinindurusu Merhaba 1 ay içinde yatmıştı. Ptt deki bayan süt parası da yatacak sana demişti ancak ben çalışıyorum memurum, o zamanda yatıyor mu sordum yatar ara ara gelip burdan sor dedi ama bir daha gitmedim fırsat bulup.
espalp Huysuzbebisinannesi rapor bitiş tarihinden yaklaşık 21 iş gününe kadar ptt’ye yatar. Edevletten yatıp yatmadığını kontrol edebilirsiniz
EymenkartalEnderasaf Huysuzbebisinannesi bende başvurduktan 1 ay falan geçtikten sonra aldım e devletten baktım ödeme aşamasında yazdığında gidip alıyorsun yatmış oluyor yani 😉 benim 2. Çocuk 400tl verdiler ,ilk doğumumda süt parası almamış eşim unutmuş şimdi 2sni bir alır heralde diye umuyorum 😕😀