melikegokce Arkadaşlar ikinci ay aşıları nasıldı yan etkiler vs beni bilgilendirir misiniz çok korkuyorum bebeğim ateş vs yan etkilerden
nursnmh melikegokce korkma hemen gecicek Ateşi olucak ama aşı dan sonra calpol ver inşallah ates agri falan yasamaz geçer
melikegokce nursnmh aşıya gitmeden önce ateş düşürücü vermem gerekir mi bi arkadaşım öyle yapmış ve ateş yapmadı hiç dedi acaba önceden vermeli miyim sizce
nursnmh melikegokce bende çok duydum ama vermedim agrisi olduğunda çok huysuzlandi hafif ateş geliyor gibiydi hemen verdim çok şükür yüksek ateş yaşamadık
cudana melikegokce hiç etki olmadı bizde korkmayın. Calpol de vermedim. İlk ay sağdığınız süt varsa buzluktan çıkarıp verin doğal antibiyotik
3kedili2bebekli melikegokce pozitif düşünün ateş takibi yapın cidden her asi en fazla 1 gün ateş yaparsa yapar belki korkulacak hiç bir şey yok 😊
ugegonca melikegokce bizim hiç ateş yapmadı korkmayın bebek ilk ağlıyor sonra susuyor eve giderken de uyudu bizim ki
dfn6 melikegokce canım öyle korkulacak birseyi yok bende çok korkmuştum hafif atlattık şükür, sabah 10 gıbı aşı oldu akşam 7 8 gibi ateşlenmeye başladı az bıseyde huysuzlandı ateşi 38.3oldu hemen calpol şurup içirdim şükür gecesı ateşi falan olmadı
2124 melikegokce Ateş olmadan cslpol fln verme canım bı arkdaş aşıdan hemen sonra calpol ver demiş öle ateş olmuyo pek bizde olmadı ateş olmadan 2 aylık bebeğe hemen ilac sokma vucuta ateş olursa bı cay kaşığı verırsın cıkmadan sakın verme