tuba44216_ Kızlar gözüme biber çekirdeği kaçtı aşırı derecede yanıyor gözlerimi yıkadım hastaneye gitmeli miyim acil yardım
Elifdemir1907 Eğer acı biber çekirdeğıyse ve bir süre beklediğim zaman yanma batma gecmiyor gözün sürekli sulanıyorsa kornean zarar görmüş olabilir doktora gitmeni öneririm çok geçmiş olsun
tuba44216_ Elifdemir1907 evet acı biber çekirdeğiydi şu an batma yok yanma da elin acıyken gözüne sürersin yanar ya o şekilde acile gitsem de birşey yapmazlar büyük ihtimalle devam ederse yarın bir göz doktoruna görüneyim cevapladığın için çok teşekkür ederim❤️
aleksandralarossa tuba44216_ benim gözüme deterjan kaçmıstı. Serum gibi bi suyla yıkadılar bayagı rahatlatmstı
Elifdemir1907 tuba44216_ arkadaşın dediği gibi serum fizyolojikle de gözüne 5-6 damla damlatabilirsim belki yanmasını alir
tuba44216_ aleksandralarossa hmm o zaman acile gitsem yardımcı olurlar neyse bakayım bir duruma artık çok teşekkür ederim
Elifdemir1907 Rica ederim canım yanma bir süre devam edebilir dayanilmicak boyuta gelirse beklemeden git elini surmemeye çalış mikrop kapmasın 🙏😍