Zaten 4 aya girince hafifte olsa huzursuzluğumuz basladı ama dün aşı olduk dünden beri ayaktayız asla oturamıyorum canı yanıyo gibi aglıyo bagırarak uyanıyo ates flan yok ama cok değşti yavrum güleryüzlü oğlum gitti yerine sinirli bebek geldi bu asının etkisi ne zaman geçer tahmini 😔