Benim bebegim de 43 gunluk. Sarilik olma donemini atlatmissiniz. Bence sarilik falan degildir Allahin izniyle.... benim bebegimde bazi gunler uykusuna yenik dusuyor. Mesela banyo yaptirdigim gunle resmen bayilip gidiyor :) yine de aclik suresi maksimum 5 saati gecicek olursa altini acin, hem bezini degistirin bahaneyle hem de uyandiginda emzirirsiniz.