Lumisare Azerbaycan 🫰 ben kendi sehrim yazili esim de kendi sehri. Oglum dogar dogmaz babasinin nufusuna gecti bizde de oyle ama ben gecmedim 🤣 esim buraya kaydetdirmek istedi bu eve uzerine ben istemedim. Yani burda kendi isteginle. Cunku kendi sehrim buyuk sehir delimiyim ordan cikayim 🤣 sonra bide oraya kayit ol zor o isler burda. Oglum mesela benim sehrimde dogdu. Dogma yeri baku yazar ama kayitta nufus babanin sehrinde 😄 yine de genel olarak dogdugu yer yazildigi iciin benim sehrim yaziliyor ilk 🤣🤣 turkiyeyle burda farkli kanunla galiba