nergizeysan Mrbaba kızlar kızım 6 aylık emziğini değiştiricem artık ama aventini kullanıyorduk biz şimdi büyüğünü alıcam nasıl oluyor onlar 6-18 var genelde böylemi oluyor bunu mu alıcam yani 6. Aydan sonra 1 yaşını geçik süre kullanıcak mı onu anlamayadım
Tusa_ nergizeysan evet 6-18 alıcaksın ben aldım ama henüz tam alışamadı gün içinde veriyorum alışsın diye ama uyurken vermiyorum 2 yaşına kadar kullanılabilir bence
freshmama nergizeysan merhaba evet 6-18 almak gerekiyor ama bu aynı emziğin 1 yıl kullanılacağı anlamına gelmiyor, 3 ayda bir değiştirilmesi öneriliyor.
minervadefne nergizeysan 6-18 olandan aldım ben 6 buçuk aylığız ilk büyük geldi istemedi ama 3. Denemede alıştı
nergizeysan Tusa_ hangisini kullanıyorsunuz bizimkisi avent soft olan onunla mı devam etmeliyim acaba emzik yerleri aynımı diğerleriyle
nergizeysan freshmama peki hangisini kullanıyorsunuz avent soft gece air falan var 2-3 çeşit şuan bizdeki olan soft onunla mı devam etmeliyim yani emzik yerleri aynımı acaba
freshmama nergizeysan ultra air kullanıyorum ben bunu sevdiği için aynı seriden devam etmeyi düşünüyorum, nuk da almıştım damaklılardan hiç tutmadı
Gamzelit nergizeysan hayır canım aynı değil bende avent night kullanıyorum ama soft olanın emziği daha yumşak yeğenimde onu kullanıyor ama benim kızım avent ultra nıght kullanıyor bende nıght olanından aldım 6-18 ini sen soft kullanıyorsan onu alıcaksın eğer bebeğin ona alışkınsa
_YanakReisinAnnesii nergizeysan 6-18 olanı alacaksınız 1 buçuk yaşa kadar kullanır ama arada hijyen bakımından yenileriyle değiştirirsiniz. 18 aydan sonra hâlâ emzik kullanır ise 18+ vardı sanırım unutmadıysam onu alırsınız.
alexab nergizeysan 6-18 evet. Ben hep air aldım ondan devam ettim. 6/18 alırken gece karanlıkta parlayandan aldım emziği kendisi bulması kolay olsun diye işe yaradı baya. 3 ayda değiştirin diyorlar fakat ben emziği gün içinde hiç vermiyorum. Sadece uykuya geçerken emiyor sonra kendi atıyor. Gece uyanırsa bulup takıp geri uyuyor yine atıyor derin uykuda. Bu nedenle 3 ayda bir değiştimedim son aldığımı zaten 4 tane aldım sırayla veriyorum. Yakında emziği de bıraktıracağım inş.
minervadefne defnnee uykuluyken verdim birkaç kez öğürünce küçüğünü verdim üstelemedim öyle bir an tuttu alıştı ilk çok zorlandı ama çiğnedi falan fazla büyük geldi