mavi2601 AslanKadini_ çok haklısınız, kan tahlili şart mı bebekten once kullandığımda once tahlil yapilmisti da ona göre doktora gitmeden alayim
edizinannesiii mavi2601 en net sonuç kan tahlilinde çıkar bazen hcg oranın düşük olup kaset testlerde çıkmayabilir sağlık ocağına bir kan ver hemde derim
Sanemim mavi2601 benimki de normal doğum canım ikinci doğumum. Adetli olmazsan nasıl takacaklar sana rahim ağzın açık olmazsa dedi kan sonucu alip oyle taktiracktim hemşire öyle deyince kaldı
mavi2601 Sanemim bende oyle duydum adetliyken takılıyor diye ama normal doğumda rahim ağzı açık olur takılır dedi ne bileyim inandim bende korkunçtu doğum travmasını atlatamadan kötü bir deneyim oldu
Sanemim mavi2601 ayy en iyisi adetli gitmek o zman ya bekleyelim bklm bu süreçte hamile kalmayız insallh
Sanemim mavi2601 😅adetim olsun koşarak gideceğim hamile kalmaktan yine iyidir🤣korkunun ecele faydası yok