Selam,
Kızım 26 aylık hatta 27 olacak yakın zamanda. Cok güzel bir uyku düzenimiz vardı ama son bir aydır gece uykudan uyanıp uzun uyanıklık yasıyoruz. Tekrar uykuya dönmek istiyor öyle oyun oynamaya vs kalkmıyor fakat tekrar dalması cok uzun sürüyor. Sizlerde uyku düzeni yada uyku aralıkları nasıl? Acaba uyanıklık süresini mi açmam lazım bilemedim..
bu arada gündüz uykulara direnme gibi değil de birkaç kez reddetse bile ben yatağa götürünce uyuyor sorun yok tek sorun gece uykusundan uyanması ve hep aynı saatlerde oluyor bu.
Yasayan varmı merak ettim. Yani bi uyku gerilemesi mi yoksa yeni bi düzenlememe mi gerekli?