Tekbenimsucumguzelolmakdemi ben kızıma yalnızca geceleri emzik verdim. 18 aydan beri aktif konuşuyor. Şu an 26 aylık inanın bir saniye susmuyor. Sadece emziği ağzındayken susuyor. Burqdan emzik etkisini anlayabilirsiniz.
19 aylık konuşabilir ama konuşmayabilir de. Anlıyorsa bence sorun yok. Benim kızım da hıı hıı diye derdini anlatıyordu. Ben ona senin konuşabildiğini biliyorum, bana konuşarak anlatabilirsin diye diye özgüven kazandırdım. Anlamazdan gelmeyin, görüldüğünü bilsin ama konuşması gerektiğini de bilsin.
Benim kızım her şeyi söylüyor ama asla anne demiyordu 22 aya kadar. Şimdi de sürekli anne diyor😅 konuşabildiği kelimeleri unutması ekran maruziyetinden olabilir mi?