Elabebekkk12 2 gün önce tetanoz aşısı oldum ilk dozunu yani. Dünden beri kolum ağrıyor hafif kızarıklık var bugünde şişlik olduğunu farkettim normal mi sizde de oldumu böyle bir durum
xbebegimx Elabebekkk12 hamilelikte vurunmustum evet olmustu 2. Doz 1e gore daha cok agri yapmisti hatta.