momas Kızlar son 3-4 gündür kulaklarını çok elliyor çekiştiriyor. Huzursuz hep ağlıyor. Diş ağırısı kulağa mı vuruyor acaba? Netten baktım orta kulak iltihabı falan olur yazıyor.
Miran1306 momas İnternette her yazılan doğru değil maalesef kulağı ağrıyordur Calpol verin 4 saat aralıklarla
umaykusu1 momas diş ağrısı kulak ve baş ağrısı yapabiliyor. Calpol verin biraz rahatladığını görürseniz 4 saat aralıklarla devam edin
SevimmMkuzey momas merhaba uykusu geldiyse diş sancıları var ise cekebiliyor ama çocuk doktorunuza danışın iltihap vs olmasın Allah korusun
mseyma momas geçen bunu Dr osman Gönülal a sordular büyük ihtimalle diş dedi. Eğer bebeğiniz ağlamıyorsa sürekli canpolat vs vermeyin
momas Miran1306 verdim canım işe yarar mı bilmem bence de enfeksiyon yoktur sanmıyorum ama işte aklıma diş geliyor bir de.
aylinbebek541_ momas bir doktora danışmak en iyisi olur sonucta kafana gore ilaç vermekte pek doğru degil
umaykusu1 momas diş tozu da kullanabilirsin tedagil gibi ya da jel olarak dentinox da kullanabilirsin ama gazına da bi bak bence belki gazı da vardır. Aklıma gelenler bunlar umarım işinize yarar
umaykusu1 aylinbebek541_ doktorlar sadece küçük bi cihazlarıyla bakıyorlar. Ya diş jeli veriyorlar ya da ağrı kesici. Başka yaptıkları hiçbir şey yok. Çocuğu götürmenin bi anlamı kalmıyor rezil olmakla kalıyosun
momas umaykusu1 valla bir kere burnu tıkalıydı çocuk nefes alamıyordu boğulur gibi oldu götürdüm neden geldin gibi baktı evde aç burnunu fizyolojikle dedi döndüm eve
momas umaykusu1 tetagil aklımda var 4 aylık kullanılıyorsa alacağım valla. Gazı yok çok rahat çıkarıyor. 😭
umaykusu1 momas kullanabilirsin. Tozu eline döküp ağzına sürersin. Karbonatlı su da rahatlatıyor bilgin olsun
nskn momas benim de bebeğim 4 aylık karanfil yağı yapıyorum şimdi iki kaşık zeytinyağına 20 karanfil koyup bir gün bekletiyormuşuz burda okudum . Kimyasal vermekten iyidir dedim deneyeceğim
SevimmMkuzey momas ah kıyamam ya colgel tetagil var diş için ben hiç kullanmadim ama doktorunuza danışın olmadı eczaneden alın veya meyve püresi suzgeciniz varsa anne sütü alıyorsa sütünüzü dondurup eline verin dişlerini kaşır çok geçmiş olsun🙂🙏🏻
svrkc Benim bebeğimde öyleydi kulağının içini yara yapıyordu çekiştiriyordu kulak burun bogaz doktoruna götürdüm enfeksiyon var dedi antibiyotik ile geçti
svrkc momas hayır yoktu ama çok huzursuzdu geceleri çok ağlıyordu sanırım ağrı yaptığı içindi antibiyotik kullanınca daha elleri kulağına filan gitmedi