canlar elma puresini nasil veriyosunuz?elmani suda kaynatip ezipmi veriyosunuz?yoxsa doģal elmani ezerek veriyosunuz.her ikisini denedim.bbebeyim kabul etmiyo.anneler elmani kaynatirken tadi degisiyo.siz nasil yaptiniz acaba?armut falan onlari nasil yapiyosuniz.?Prinç +havuç çorbalarina ne zaman başlayim ben kizlar sizce.Şu an elma suyu muz puresi biskuvi yer.pat3tes puresini bugun yedi ilk defa.havuç suyu kaitteyyen içmiyo .bana yardim lutfen.