basak1336 Kızlar geçen cuma kızımın 2. Ay aşısını yaptırdım ama kolda kızarıklık vs olmadı. Belirli bir zaman mı geçmesi gerekiyor
bade38_ basak1336 merhaba. Aşıdan sonra ateş falan oldu mu. Çok ağrısı oluyor mu. Bugün yaptiricaz bizde ağrısı kesici yazıyor mu doktor acaba.
hndathn basak1336 1 2 ay içinde kızarıyor sonrakı 1 2 ay ıcınde iltihaplanıyor sonrakı süreçte ıltıhap kuruyor yaraya dönüyor derken yara kabuk bağlıyor böyle böyle 1 yası buluyor iz olması. İltihaplanma olduğunda sıkmayın o bolgeyı set şekilde ovmayın
basak1336 bade38_ çok ateşi olmadı ama bi kaç gün uykulu oluyor huysuzluğu oluyor canım. Ağrı kesici iste doktorundan evde bulunsun her ihtimale karşı Calpol yazıyorlar
nilikonunannesii basak1336 kızım da 1 saat önce oldu aşısını çok ağladı eve getirdim şuan uyuyor ama inliyor uykusunda ateşlenme durumu olur mu bir sıkıntı oldu mu ona göre önlem alayım.
basak1336 nilikonunannesii 3 aşı oldular kolay değil canım ama ateşi falan olmadan ilaç verme boşuna eğer ateşi olursa geçmezse bi çay kaşığı Calpol verebilirsin bana öyle dedi doktorumuz. Çok bi ateş olmadı bizde çok şükür ama bi kaç gün uykulu hali oldu bi kaç günde huysuz oldu canım
nilikonunannesii basak1336 tamamdır çok teşekkür ederim 🌸 üstünü ince giydirdim ne olur ne olmaz diye inşallah ateşlenmez. Hiç kıyamıyorum ya inliyor uykusunda acı çekiyor yavrum.
nilikonunannesii cLearQueen doğrudur her çocuk farklı inşallah olmaz ne olur ne olmaz diye üstünü ince giydirdim üstünü de ince örttüm. Gün boyu takip ederim yine de. Teşekkür ederim 🌸
nilikonunannesii eymenayazmom bilemedim şimdi ateş olmadı biraz huzursuz sadece o kadar bekleyeceğim akşama kadar uyumadan önce veririm belki.
nilikonunannesii basak1336 çok şükür bir sıkıntı olmadı biraz huysuzlanıyor sadece arada o da ağrısı olduğu için ağlama şeklinden belli canı yanıyor.
karan0772 basak1336 bizim de öyle olmuştu ben aşı kesin tutmadı diye düşündüm 4. Aydan sonra şişmeye ve iltihaplanmaya başladı 9. Aya girdik hala kırmızı sivilce gibi kolunda iz var merak etmeyin yani