Oğlum 4 ay 15 günlük 3 gündür çok huysuz cok fazla ellerini ağzına sokup hırslı bir şekilde ısırıyor kafası vücuduna göre daha sıcak atesi var gibi ama sadece kafasında emerken kafası terliyor ve buz gibi soğuk ter döküyor 😥 diş mi çıkarıyor yoksa hastamı olucak anlamadım yesil kaka da yapıyor bu gün