Kızlar 33 haftalık doğdu bebegım şuan 37+4 günlük .Bir buçuk haftada oksıjenden ayrıldı . Coffein başkandı oda kesıldı . Şuan satürasyonu günde ıkı kez düşüyor . Hastaneden çıkamadık. Her düştüğünde 48 saat beklenmelı dedıler . Düşmezse taburcuyuz . Nasıl olacak nasıl duzelecek şuan verılen hıc but tedavıde yok . Böyle bırsey yasayan varmı . Kaç günde duzeldı nefesınız