Hilaltunali Bu konuda yardımcı olur musunuz. İkinci el aldım. Ama süt birikimi kurumuş hep pompanın içinde. Kaçtır kaynamış suyun içine bıraktım ama gitmedi
Ates_mami Hilaltunali kaç defa kaynamasına rağmen gitmediyse bence gitmez artık. Bana kalırsa kullanmayın. Annem geçen gün BİM’den almış pompa. 40 tlye. Bende lansinoh vardı. Ama biminki daha güzel kavrayıp sagıyor. Bulabilirseniz bimden alın bence