Kızlar merhaba. Bebeğim ilk doğduğunda prima kullanıyorduk sonra molfixe geçtik hiçbir sıkıntı yaşamadık. Şuan bebeğim 1 yaşında , 4 numara molfix kullanıyoruz. Her sabah uyandığında üzeri sırılsıklam oluyor. Bu durumdan bıktım hangi beze geçmeliyim? Özellikle 11 ay ve üzeri bebeği olanlara soruyorum çünkü çok hareketli uyuyorlar 🥹