ismimneolsunla İlk kan verdim 100 değer cıktı iki gün sonra 174 cıktı bugün yani 2 gün sonra tekrar verdim 658 cıkmış önce azdı şimdi fazla doktor dış gebelikten şüphelendi son sonucu gösteremedım pazartesi baktırıcam sanırım dış gebelik değilmi😔
ismimneolsunla SevimliHayaletCasper Amin tabiki hayırlısı neyse o olsun ama var mı yokmu kaç gündür cok moral düşüklüğü yaşıyorum net bişey olmaması demorize ediyor beni
ismimneolsunla Lumisare zaten biliyorum dr net bişey diyceni belki buna benzer başına gelen vardır yanıtlar bi umut işte hanımefendi
fatihayse47 ismimneolsunla bence dış gebelik değil çünkü hemen hemen yakın değerler ilk kızımda öyle olmuştu ama son değeriniz yükselmiş bende geç döllenme olabileceğini düşünüyorum