lagerthaa 2.ay aşısından sonra bebeğim 2 3 gün huysuz olmuştu 3 Ay atak zamanıydı 1 hafta yine uyumadan gerileme ağlama oldu ama şu an düzeldi tabi bir anı bir anını tutmuyor bebeklerimizin bu düzensizlik içinde bir düzen kurmak gerekiyor caninizi sıkmayın her ayın her yaşın bir sıkıntısı mevcut maalesef