ikitosbikannesi Merhabalar Arkadaşlar elimde mamas papas bebek arabası var. Hiçbir sıkıntısı yok fazla kullanmadım. Tertemiz . Satmak istiyorum ilana koyucam ama adaletli bir fiyat olsun istiyorum.Sizce ne kadar yazmalıyım. Modeli rengi aynısı
MoonCrystal ikitosbikannesi merhaba öncelikle sendeki ürünü koymalisin ki ne durumda görmek açısından . Kaç ay /yıl kullanıldı onları da yazarsan o şekilde bakalım ne kadar eder
Mirann17 ikitosbikannesi ikitosbikannesi bence şuanki güncel fiyatı üzerinden değil de ne zaman aldıysanız o zaman üzerinden ve temizlik durumuna göre değerlendirebilirsiniz
Kizannesiiiii ikitosbikannesi merhaba şuan bu ürünün sıfırı ebebekte sepetten %25 indirimle 30675 ₺ oluyor
ikitosbikannesi Mirann17 bendeki resimlerini attım. Tam emin değilim biz 22 bin civarı almıştık galiba
Meri-Mel ikitosbikannesi Ben 10 bin yeterli gördüm kargo size ait değil çok güzel kullanılmış imkan olsa alacak olanda siz de kazansaniz daha fazla paralar keşke 🤗😍
ikitosbikannesi Meri-Mel biz 22 bin civarına almışız hiçbir deformesi yok zaten sayılı kullandım. O kadar inmek istemedim açıkcası ama olursa biraz daha düşerim teşekkür ederim 🙏
Minnakordek 15 bence gayet makul olur fiyat indirimi yaaprskniz. Lüks markalarda çok da ikinci el mantığı yürümüyor ihtiyaç sahibi mamaas kullanmaz neticede.
ikitosbikannesi Minnakordek çok teşekkür ederim. 13 bin düşünmüştüm. İkinci el fiyatlarına baktım benden çok daha yüksek yazmışlar
karakizika1704 Mirann17 ilana 15 yazip pazarlik vardir diyip 13 e verebilirsiniz direk 13 koyarsaniz pazarlik sunnettir deyip daha az paraya satabilirsiniz o yuzden ilana biraz yuksek koyup pazarlik vardir yazarsaniz daha iyi olacaktir