rth ne zamandan beri veriyorsunuz alıştığı için öyle sanırım, zararlarını ve etkilerini bildiğim için(doyduğunu hissetmemek, yemek yediğinin farkında olmamak) ekranla hiç yemek yedirmedim. 27 aylık şuan zaten hala 0 ekran ilerliyoruz. Biraz çizgi çekin bence sonradan hiç önünü alamazsınız. Zorlamayın yemek istemediği zamanlarda , aman iki lokma yesin diye hemen ekran açmayın. İnanın sonra daha çok üzülürsünüz . 1-2 aç kalır 3. de kurt gibi yer. Dert etmeyin yemiyor diye elbet yiyecekler yemiyorsa bile yiyecek. Ekranla yiyince veya zorla yiyince hiçbir faydası yok zaten. Kitap eşliğinde veya şarkı söylüyorum. Tabi bu zamana kadar hiç vermediğim için yemek saati yemek yendiğini anlıyor oyun bile oynamıyor yemek masasında. Nasıl alışırsa öyle gider ama zararında neresinden dönersen kârdır. Kitap bakın öyle yedirin. Konuşun bol bol saçma veya anlamlı bir şeyler anlatın. Ne kadarlık bebeğiniz belirtmemişsiniz ama her yaş grubu için geçerli söylediklerim.