060623 ben bu ilacı lise son sınıfta kullandım 6 ay evet yüzümde hiç sivilce kalmadı ama hala 31 yaşındayım yan etkilerini yaşıyorum bu ilaçtan sonra kan veremiyorsunuz uzun bur süre bu kadar etkili olacağını bilsem asla kullanmazdim bebeğim.2 yıl dan sonra oldu bunu kullanan diğer arkadaşımın bebegi olmuyor bu ilaçtan şüphe ediyor ben bedenen çok etkilendim.vcudum o gün bugündür kupkuru gözlerimdeki suyu kuruttu suni göz yaşı kullanıyorum vcudum pul pul dökülüyor migdem.de ne yaptıysa sürekli migde yanması başladı saçlarım dökülüyor sürekli gözlerim kuruduğunda sürekli elim gozumu ovalamak la geçiyor böyle dışarıda da yapıyorum farkinda olmadan mikrop kapiyor sürekli enfeksiyonlu bir gözüm var daha şu an aklıma gelmiyor ama.biraz riskli bir ilaç