Honey Kızım altıncı ayına girdi Aptamil kullanıyoruz iki numaraya geçtik fakat tadını sanki beğenmiyor tadının değişik olacağını düşünmüyorum,bir numaradan iki numaraya geçince tadı değişir mi böyle bir şeyle karşılaşan var mı ?
Sin21 Honey sma 2 ye geçtik asla içmedi çığlık kıyamet hep, değiştirdik bizde şimdi sorun yaşamıyoruz. Yani sevmeyebilir 🌷