defnemiraybebek abc1_ zorunlu değil ücretli aşı zaten ama ben hem rota hem de menenjit aşılarını yaptırdım
happypoy abc1_ hayır zorunlu değil ama ben yaptırdım lütfen sizlerde yaptırın rotavirüs ölümcül bir virüs hastalığı kapması bebeği çok etkiliyor bizzat yeğenimde yaşadık
3kedili2bebekli abc1_ zorunlu değil ama kız kardeşim bundan 14 sene önce (12 yaşındayken) rota virüsüne yakalanıp günlerce hastanede yattığı ciddi kilo kaybettiği için ben doktor uygun görür görmez koşa koşa yaptırdım
mineksu abc1_ zorunlu değil ama imkanınız varsa yaptırın çok ciddi bir hastalık.Ve yoğun bakımlık oluyor yavrucaklar.Eski tabirle zehirli ishal.Aşı yokken çok bebek ölümleri olmuş bu yüzden.Allah korusun
_YanakReisinAnnesii abc1_ ilk dozunu yanlış hatırlamıyorsam 3 ay 15 günlük olana kadar yaptırmak gerekiyordu
defnemiraybebek fatmaisgex 1 sene önce yaptırırım ben fiyat bilmiyorum ama o zamanlar 1000 TL ve üzeriydi sanırım
muno112 bcfegf maalesef ilk dozun son günleri 3.5 aylık sonrasında önerilmiyor. Artık çok dikkatle korumanız gerekli sudan bulaş yapan bir virüs
mineksu sevdecennet Bebekten bebeğe değişiyor.Canlı aşı bunlar ağızdan damlatılarak yapılıyor.Bizde ne ateş ne huzursuzluk yapmadı inşallah sizde de yapmaz.
bebek14 abc1_ bende sadece 2 doz rota aşısı yaptırdım menenjit çok gerekli değil çünkü karma aşının içinde varmış