Me1tem Arkadaşlar bebeğim 5 aylık biraz önce kayınvalidem bacağında sertlik farketti 4. Ay aşısının vurulduğu yerde minik bir topak var hiç başına gelen oldu mu yine doktoruna göstereceğim
defnemiraybebek Me1tem kolanyayı pamuğa döküp pamuğu oraya koyabilirsin aşı sonrası olabiliyor ama tabi sen yine de bir doktora danış
ilaxidexi Me1tem evet canım bizimde olmuştu zamanla geçiyor. doktorum soğuk uygulama yapabilirsin demişti ama ben yapmadım yine de geçti